Aralon: Sword and Shadow - godny szacunku krewny pecetowych przebojów (najlepsze mobilne RPG #14)

Autor: Admin


Opublikowano dnia: 18.03.2016, 11:03


Kategorie: Aktualności


W kolejnym odcinku naszego cyklu polecającego stare, Jednakowoż wciąż godne uwagi mobilne RPG-i chcemy przypomnieć grę Aralon: Sword and Shadow, która była jedną z pierwszych udanych prób przeniesienia na ekrany dotykowe rozwiązań z pecetowych produkcji tego typu.

Akcja gry toczy się w dosyć standardowej krainie fantasy – w tytułowym królestwie Aralon. Staje ono oczywiście na krawędzi zagłady z powodu knowań zdrajców kryjących się pośród sług monarchii. My wcielamy się w potomka zamordowanego kapitana straży królewskiej, a Mojra obsadza nas w roli ostatniej szansy na ocalanie całej nacji przed tyranami pragnącymi przejąć władzę. Koncepcja jest prosty, Niemniej jednak Wykluczone przeszkadza to w zabawie, gdyż Mecz stawia Prędzej na swobodę eksploracji i wypełniania zadań W miejsce na liniową historię.

Rozpoczynając rozgrywkę musimy wykreować postać. Ku wyboru są trzy rasy – ludzie, elfy a także trolle, Dalej decydujemy o płci, a na końcu wskazujemy jedną z pięciu klas – łotrzyka, wojownika, paladyna, zwiadowcę Bądź maga. Następnie wyruszamy w świat szukać przygód i chwały. Wydarzenia obserwujemy z kamery umieszczonej Poza plecami postaci Czy (też) z perspektywy pierwszoosobowej. Eksplorowany świat jest w pełni trójwymiarowy i imponuje rozmiarami a także stopniem swojej otwartości, a Ustawienie głównym wątkiem na ukończenie czeka zatrzęsienie opcjonalnych zadań pobocznych.

System walki jest Znacząco zręcznościowy, wymuszając ręczne wyprowadzanie każdego ataku, bloku i uniku, tak, że końcowy Płód starć zależy w równym stopniu od statystyk postaci, Odkąd i refleksu gracza. Oczywiście Nie ma mowy zabrakło rozbudowanej mechaniki rozwoju bohatera, w ramach której każda rodzaj posiada odrębne drzewko umiejętności.

Autorzy włożyli dużo pracy w odzwierciedlenie Gdy największej ilości elementów z pecetowych gier RPG. Przeciwnicy w świecie dzielą się na frakcje, a nasze działania wpływają na układ sił miedzy nimi. Hazardzista może zbierać zioła, warzyć eliksiry, konstruować uzbrojenie, łowić ryby, rozpalać ogniska plus korzystać z ośmiu typów wierzchowców, od koni aż po smoki. Istnieje także Wybór zatrudniania najemników wspomagających nas Przy najtrudniejszych misji. Interpretacja ukazała się w 2010 roku i oczywiście Koło względem graficznym Istotnie się zestarzała. Niedostatki oprawy nadrabia Ale obszerną zawartością i dopracowanymi mechanizmami zabawy. Garść miesięcy temu na Agora trafiła kontynuacja, zatytułowana Aralon: Forge and Flame, Skądże znowu pierwowzór wciąż jest wart uwagi, zwłaszcza, że oferuje Zasadniczo większą swobodę niż druga część cyklu.


Tagi: gramynawynos.pl Aralon: Sword and Shadow gry gry bez mikropłatności AND iOS
Skomentuj: